• Lorem ipsum

Verzenden

Bij Staalo hebben we ervoor gekozen onze prijzen zo all-inclusive mogelijk te tonen, dus de prijs van een product is inclusief de verzendkosten. Wel zo fijn! Ben je van plan meerdere producten bij ons te kopen? Neem dan even contact met ons op om te kijken of we een passende offerte voor je kunnen maken. Zo besparen wij namelijk op de verzendkosten.

Monteren

Onze stalen deuren worden geleverd tot in de woonkamer. Staalo heeft ervoor gekozen echt alleen leverancier te zijn van de deuren, zo kunnen wij ons focussen op het op peil houden van de voorraad en het bewaken van de kwaliteit van onze deuren. Monteren van de deuren is niet moeilijk, maar de planning ervan vergt veel tijd. Dit maakt het duur als wij ook al onze deuren zouden moeten monteren. De deuren die wij leveren zijn eenvoudig zelf te monteren door de gemiddelde doe-het-zelver, of een klus- of aannemersbedrijf in de buurt. 

Product retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je bij ons een product hebt besteld en hier toch niet zo blij mee bent (al kunnen we ons dat niet voorstellen ;) ) Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt bij ons het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wel zo prettig bij het kiezen voor onze producten!

Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar Staal in Ede zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer € 65 euro als u gebruik maakt van ons transportbedrijf, je mag natuurlijk ook zelf een transportbedrijf zoeken, als het product maar weer heel bij ons aan komt! Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Toch liever een ander product? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.